تاریخچه واکاکو (مینی پرسو ، نانوپرسو )

کمپانی واکاکو در سال 2013 در کشور هنگ کنگ تاسیس گردید .دستگاه مینی پرسو ابتدا در سال 2012 به عنوان یک پروژه شخصی بود که در تلاش برای ایجاد یک دستگاه اسپرسو ساز دستی کوچک ، سبک و راحت آغاز شد که اکنون در حال تولید می باشد .

هوگو کایلتون ، بنیانگذار واکاکو و دارنده مدرک کارشناسی ارشد طراحی صنعتی ، سال ها قبل از شروع توسعه مینی پرسو در ساخت دستگاه های اسپرسو خانگی شرکت داشت .

ایده اسپرسو ساز قابل حمل که به کاربران امکان می دهد نوشیدنی خود را در حال حرکت آماده کنند ، یک روز صبح در طول سفر کاری پس از نا امید شدن از یک شات اسپرسو ضعیف در هتل به ذهن او خطور کرد . در بازگشت به خانه ، او شروع به بررسی پیشنهاد های موجود کرد ، نمونه هایی را خریداری و به آزمایش کردن آنها پرداخت . اما هیچکدام از آن محصولات او را کامل راضی نکرد . آنها یا خیلی سنگین بودند و در مقابل عصاره گیری ضعیفی داشتند و با توجه به استفاده نشدن مداوم قیمت آنها بسیار زیاد بود . روح خلاق او که عادت به لذت بردن هر روزه از اسپرسو عالی داشت قرار بود دستگاهی برای حمل آسان بسازد ، با عملکردی نزدیک به ماشین های اسپرسوساز خانگی که به مصرف کننده اجازه می دهد اسپرسو خوبی را در هر جا . با هزینه کمتر بدست آورد . او باید بسیاری از مشکلات را حل می کرد ، اما راه حل های مناسب وجود داشتند .

مسیر دستیابی به دستگاه رویایی آسان نبود و بیش از ده ها نمونه اولیه برای آزمایش مکانیزم های مختلف ، عصاره گیری قهوه ، تعامل محصولات و طراحی ساخته شد . بازخورد های دوستان ، گروه های آزمایشی و متخصصان کسب و کار قهوه را به دقت یادداشت و بررسی می کرد .

برخی ویژگی ها اضافه شدند و برخی دیگر از این فرایند حذف شدند و نیاز به بازگشت به صفحه طراحی بیش از چند بار بود .

با پشتکار و سخت کوشی ، راه درازی طی شد و سرانجام مینی پرسو به انتظارات نزدیک شد . بیست ماه پس از سفری که زندگی روزمره هوگو را تغییر داد ، قالب های تزریق در دست ساخت بودند .

امروز زمان آن فرا رسیده است که مینی پرسو را در بین دستان خود قرار دهید .

این شرکت محصولات را با مواد تقویت شده برای مقاومت در برابر ضربات ساخته ، که یک دستگاه اسپرسو ساز قابل حمل منصر به فرد را به شما پیشنهاد دهد .

یک خلاقیت خلاقانه ، با دوام که برای تهیه نوشیدنی قهوه ساخته شده است .

واکاکو امروزه تنوع محصولات ، کیفیت و خلاقیت  را افزایش داده که نتیجه این کار نانوپرسو ، پیکوپرسو ، پیپاموکا و مینی پرسو کپسولی از این دسته محصولات می باشد .

مینی پرسو کپسولی 2

 

 

مینی پرسو کپسولی 2 جدید ترین محصول واکاکو

پیکوپرسو حرفه ای ترین دستگاه واکاکو

اکنون شما میتوانید محصول مورد نظر خود را در فروشگاه اینترنتی پاییز 81 جستجو و اطلاعات مورد نظرتون رو کسب کنید و در صورت تمایل سفارش بدین .

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید