نانوپرسو چیست؟

نانوپرسو یک قهوه ساز قابل حمل و یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت واکاکو می باشد که بشدت مورد توجه قهوه دوستان به ویژه طبیعت گردان هست .

قابل حمل بودن ، کیفیت بسیار بالا ، ابعاد کوچک و وزن کم از جمله ویژگی های اصلی این دستگاه اسپرسو ساز قابل حمل می باشد .

مهمترین مزیت این دستگاه عدم نیاز به برق می باشد . شما تنها با داشتن قهوه ریز آسیاب شده ( به اندازه آسیاب موکاپات) و آب جوش میتونید در هر جا و مکانی به یک اسپرسو با کرمای عالی دست پیدا کنید .

نانوپرسو با کمک دستان شما قادر است به حداکثر فشار 18 بار  برای عصاره گیری بی نظیر و با کیفیت از قهوه برسد. این مقدار بیش از مقداری است که اکثر دستگاه های اسپرسو ساز خانگی میتوانند تأمین کنند.

نانوپرسو از میراث یکی از خلاقانه ترین و نوآورانه ترین دستگاه های اسپرسو قابل حمل است، نانوپرسو سبک قهوه اسپرسو ساز های قابل حمل را دوباره تعریف کرده و استاندارد های جدیدی معین کرده است. به طرز باور نکردنی ای زیبا و برازنده، هر قسمتش به همان اندازه که قدرتمند به نظر میرسد در واقعیت نیز قدرتمند است.

 

نانوپرسو با پودر قهوه ریز آسیاب شده و سفت تمپ شده به خوبی کار میکند. به طرز لذت بخشی به راحتی قابل راه اندازی و به سادگی قابل استفاده است. نانوپرسو در مقایسه با مدل های گذشته به 15% نیروی کمتری جهت پمپ کردن نیاز دارد. با نانو پرسو قدرت در دستگاه است، نه در دستان شما.

مشخصات

ابعاد

156x71x62 میلی متر

وزن

336 گرم

ظرفیت آب

80 میلی لیتر

ظرفیت پودر قهوه

8 گرم

حداکثر فشار

18 بار

بسته بندی شامل

نانوپرسو، کیف محافظ یا کیسه (بر اساس مدل)، فنجان، سبد فیلتر، اسکوپ، برس، دفترچه راهنمای چند زبانه، کارت گارانتی و دو عدد استیکر.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید